יום ראשון, 19 ביולי 2015

לעוף על (קצרים)

האח הגדול VIP2, תכנית 4, קשת


רחל: שרה, בואי תטעמי את הממולאים שעשיתי, יצא מדהים, בעלי עף על זה אתמול.
שרה: כן? אהב את זה אה?
רחל: להפך, הוא ממש לא אהב. אז העפתי אותו.
שרה: השתגעת? על זה הוא עף?
רחל: לא רק על זה. אתמול הוא עף עליי, דיבר לא יפה, אל תשאלי.
שרה: כן? אז הוא עף על זה?
רחל: לא רק על זה. גיליתי שהוא עף על מישהי אחרת.

"הייתי עפה עליך אחר כך" (דייט בחשכה פרק 10, אתר רשת)
"אני עף עליה" (רמי פורטיס, אקס פקטור 2 פרק 9, אתר רשת)
"לא, אני לא עפה על עצמי בקטע של 'שיו איזה מהממת את פה'" (חדשות הבידור, הוט 3)
"הילדים שלי עפו על זה" (מאסטר שף 5, פרק 9, קשת)
"הוא מתכונן לעוף על עצמו" (אנשים, ערוץ 2)
"שמה, שאני אעוף על עצמי?" -"כן". "סוג של?" -"סוג של" (חלומות מפלסטיק4 פרק 4, הוט בידור ישראלי)
"כל הפרחות האלה שעפות על עצמן" (אקס פקטור 2, רשת)
"מושיק, הוא גם עף עליי" (האח הגדול VIP2, תכנית 7, קשת)
"כמובן עפתי על זה" (האח הגדול VIP2, תכנית 4, קשת)
__________________
לעמוד קצרים
לעמוד מילים וביטויים פופולריים
לעמוד סלנג ושפת הדיבור
לכל הנושאים בבלוג