יום שני, יולי 20, 2015

מחשיד (קצרים)

הקודחים, פרק 17, הוט פלוס, לקוח מאתר mondial4live.blogspot
שיחה דמיונית:

רון: לא יודע, תנועות הידיים שהן עושות, קצת מחשיד אותי.
אני: אתה מתכוון שהתנועות שהן עושות הופכות אותן לחשודות בעיניך, שזה גורם לך לחשוד בהן, שזה מעורר אצלך חשד.
רון: כן.
אני:  זה לא שהן גרמו לכך שיחשדו בך שעשית משהו רע.
רון: ברור.
אני: אז היית צריך להגיד: "תנועות הידיים שהן עושות קצת חשודות בעיניי או מעוררות חשד, ולא "מחשיד אותי".
רון: אבל מה אכפת לך בכלל? מה את מתערבת?
אני: אני? אני לטובתך!
רון: לא נראה לי, נראה לי שאת רק רוצה להראות כמה את חכמה.
אני: מה פתאום? לפי מה קבעת את זה?
רון: לפי זה שאת מפרסמת את זה. זה קצת מחשיד אותי.

"לא יודע, תנועות הידיים שהן עושות, קצת מחשיד אותי" (רון שובל, הקודחים, פרק 17, הוט פלוס, לקוח מאתר mondial4live.blogspot)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.