יום חמישי, 9 ביולי 2015

תכלס

האח הגדול וי-איי-פי 2, חוזרים הביתה, מאקו טי-וי

- מאמי, אז מה את אומרת, אני מחכה לך כבר הרבה זמן... את רוצה להתחתן איתי?
- תראה מאמי, תכלס אתה צודק, מגיע לך שאני אתן לך תשובה.
- אז...
- תשמע, תכלס אתה בחור מדהים.
- כן...
- ובתכלס אני בן אדם שאוהב את העצמאות שלו ואתה לא מגביל אותי.
- כן...
- ובתכלס אני רוצה בן זוג שידאג לי ויאהב אותי.
- די נו, את רוצה או לא?
- ברמת העיקרון...
- בלי עקרונות! דברי תכלס! כן או לא?
- לא.


"ותכל'ס, לחץ זה מצרך חובה בהופעה כזו" (חדשות הבידור, הוט בדור ישראלי)
"תכלס, כי אני פתאום מבריז לו" (גולשי ספות 2, הוט 3)
"בתכלס, יותר נוח לי להיות לבד" (גולשי ספות 2, הוט 3)
"זה נקרא טוריחאס, בתכל'ס, בספרדית" (מאסטר שף 5, קשת)
"כן, הייתי צריכה את החיבוק שלך תכלס כמעט כל יום" (שיר אלמליח לבעלה, האח הגדול VIP2, חוזרים הביתה, מאקו טי-וי)
"תכלס, בושם זה כיף" (אפרת גוש, חדשות הבידור, הוט בדור ישראלי)
"תכל'ס הם צדקו, כל הטעויות שהם אמרו שעשיתי" (מאסטר שף 5, קשת)
"תכל'ס המסיבה בשבילך" (סטופ כדור הארץ, הוט 3)
"תכל'ס? אני אוהב את זה" (סטופ כדור הארץ, הוט 3)
________________