יום ראשון, יולי 19, 2015

זה סוג של הגשמת חלום

אקס פקטור 2, רשת

שיחה דמיונית

פורטיס: ברוך בואך לתכנית המציאות אקס פקטור. מה שמך?
גלית: גלית.
פורטיס: היי גלית. תגידי לנו, מה זה בשבילך להיות באקס פקטור?
גלית: בשבילי אקס פקטור זה... זה הגשמה של חלום.
עברי: מה? מה אמרת?
שירי (לוחשת לעברי): אני בשוק, מה, אף אחד לא הכין אותה? אף אחד לא אמר לה כלום?
עברי (לוחש לשירי): גם אני בהלם.
משה: (ממלמל): איזה ביזיון.
פורטיס (לוחש למשה): אי אפשר לעבור על זה לסדר היום.
גלית: סליחה... סליחה...
עברי: אנחנו פשוט קצת בהלם כאן...
גלית: סליחה, טעיתי... אני מצטערת... התכוונתי להגיד שבשבילי אקס פקטור זה סוג של הגשמת חלום.
עברי: אה, מעולה! את יכולה לשיר.


"זה סוג של הגשמת חלום" (אקס פקטור 2, רשת)
"להגיע למחנה האימונים זה סוג של הגשמת חלום בשבילי" (אקס פקטור 2, רשת)
"כי זה סוג של חלום שמתגשם" (למא, מאסטר שף עונה 5, תכנית 9, קשת)
"אני חושבת שזה סוג של הגשמת חלום גם בשבילו (בשביל אבא שלי) ולא רק בשבילי" (הכוכב הבא3, 12, קשת)

*******************
חקר מילים וביטויים
זה סוג של
זה סוג של מצחיק אותי: סוגים של "זה סוג של"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.