יום חמישי, 16 ביולי 2015

וואו

אקס פקטור עונה 2 פרק 6, רשת TV
עברי: וואו, היית ממש וואו. גם באודישן הקודם היית וואו.
משה: לדעתי באודישן הקודם הוא לא היה כל כך וואו.
שירי: אני מסכימה עם משה, בפעם הקודמת הוא לא היה ממש וואו. קצת וואו.
עברי: מה אתם מדברים, בפעם הקודמת הוא היה לגמרי וואו.
רמי: מה זה חשוב, העיקר שהיום הוא וואו.
עברי: לא, אני לא מוכן להמשיך עד שכולם יסכימו איתי שהוא היה וואו גם קודם.
שירי: וואו, עברי, הגזמת.
משה: כן, וואו, מה זה?
עברי: אני פשוט חושב שמגיע לו מלא מלא מלא וואו, ואם לא תגידו את זה, אני פשוט הולך מכאן.
משה: נו טוב, הוא היה ממש וואו.
עברי: רמי?
רמי: אוקי, הוא היה וואו.
עברי: שירי?
שירי: כן, וואו, ממש וואו.
הזמר: וואו, תודה.


"אתה זמר מעולה, זה היה וואו" (עברי לידר לעידו ואנה, אקס פקטור עונה 2 פרק 6, רשת)
"שזו מנה שהיא וואו" (לנה, מאסטר שף 5, קשת)
"אין לי מה להגיד, היא פשוט וואו" (ליקה ברקע, אקס פקטור 2, רשת)
"אתה חושב שזה יצא מהמם?" מושיק גלאמין: "זה יצא וואו" (בא לחדש לכם 5, רשת)
"זו לא היתה מנה של וואו" (רון סוריאנו, מאסטר שף 5, קשת)
ניסו שחם: "ראאד סלאח דאג לתת להם כל חודש או מאה דינר או מאה דולר תוספת לשכר שלהם, שזה משמעותי, זה וואו" (היום בלילה1 6, קשת)
___________________
לפוסט "זאת היתה שנה וואו", הארץ, 23.12.15