יום רביעי, יולי 01, 2015

תביא חיבוק

האח הגדול VIP2, קשת

שיחה דמיונית בין נטלי עטיה לאיציק זוהר:

היא (בוכה): אתה לא מבין כמה פגעת בי, אתה לא מאמין, אתה לא מאמין.

הוא: די חיים שלי, די, אל תבכי, מספיק, בואי תביאי חיבוק.
היא: אתה אוהב אותי?
הוא: בטח נשמה שלי, חיים שלי, אהבה שלי, תביאי נשיקה.
היא: באמת?
הוא: בטח מאמי, חיים שלי, תביאי עוד אחת.
היא: גם אני אוהבת אותך מאמי... טוב מאמי...
הוא: לאן את הולכת? תביאי עוד חיבוק.
היא: אני כבר חוזרת, הולכת להתארגן קצת, לשטוף פנים.
הוא: בדרך חזרה תביאי בירה.
היא: מה?
הוא: ותביאי גם פיצוחים ואבטיח.


"יאללה, תביא, תביא חיבוק, יא מכוער" (שיר אלמליח לסתיו, האח הגדול וי-איי-פי 2, קשת)
"היא לא, היא אמרה לי תביא חיבוק" (סתיו, האח הגדול וי-איי-פי 2, קשת)
"תביא לחבק אותך, כי עוד לא חיבקתי אותך היום" (אריאנה מלמד לסתיו, האח הגדול וי-איי-פי 2, קשת)
"תביא, תביא חיבוק" (גולשי ספות 2, פרק 25, הוט 3)
"תביאי נשיקה, ריקי" (חלומות מפלסטיק עונה 4 הוט בידור ישראלי)
"תביאי לי חיבוק" - "די, אל תבכי מאמי" (שיר אלמליח ונטלי עטיה, האח הגדול וי-איי-פי 2, קשת)
____________________
לעמוד קצרים
לעמוד דברים מעצבנים בשפה העברית / מילים וביטויים פופולריים / אופנתיים
לעמוד סלנג / שפת הדיבור
לכל הנושאים בבלוג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.