יום שבת, 25 ביולי 2015

תהיה בריא (קצרים - נטלי ואיציק)

האח הגדול וי-איי-פי 2, תכנית 7, קשת

נטלי: תגיד, מה אתה עף עליי?
איציק: תהיי בריאה.

נטלי: מה? מה אמרת?
איציק: אמרתי תהיי בריאה.
נטלי: מה? למה את מדבר אליי ככה?
איציק: יאללה, תהיי בריאה, ביי ביי.

(נטלי יוצאת מהחדר בוכה):
שיר: מה קרה? למה את בוכה?
נטלי: איציק אמר לי "תהיי בריאה".
שיר: מה? את בטוחה? אולי לא שמעת טוב?
נטלי: שמעתי טוב מאוד.
רותם (נכנסת לחדר): מה קרה לה?
שיר: איציק אמר לה "תהיי בריאה".
רותם: מה? מה עשית לו שהוא אמר לך את זה?
נטלי: לא עשיתי לו כלום, נשבעת לך, כלום.
רותם: אז למה לא החזרת לו? היית אומרת לו גם "תהיה בריא".
נטלי: את יודעת שאני לא מסוגלת, אני לא כזאת.
רותם: מה יש? פעם אחת תעני לו, שילמד.
שיר: כן, כן, תגידי לו את זה, את חייבת להראות לו שאת חזקה, שאת לא פראיירית.
נטלי: את יודעת מה? בסדר, עכשיו אני אראה לו מה זה.

(נטלי חוזרת לחדר):
נטלי: איציק.
איציק: מה.
נטלי: אתה ממש פגעת בי, שתהיה בריא.
איציק: תודה מאמי, נשמה שלי, שתהיי בריאה גם את כפרה עלייך חיים שלי, בואי תביאי נשיקה.
"יאללה, תהיי בריאה, ביי ביי" (איציק זוהר לנטלי עטיה, האח הגדול וי-איי-פי 2, תכנית 7, קשת)
"אוי, די עם המילים הנמוכות האלה 'תהיי בריאה'" (נטלי עטיה, האח הגדול וי-איי-פי 2, תכנית 7, קשת)
"(איך היא ניצחה? איך היא זכתה?) שתהיה בריאה" (רותם אייזק לא מרוצה מכך שסטלה עמר חסינה מהדחה, האח הגדול וי-איי-פי 2, תכנית 10, קשת)
"אני מתה עליך, שתהיה לי בריא, נשמה, אוהבת אותך" (האם לבנה, "מפונקים", רשת)
______________