יום ראשון, 14 ביוני 2015

להרים



ירדן הראל: אז אחרי ששדרגנו את המראה הנשי, מיטל ברונר כאן כדי להראות לנו את המראות המשודרגים של הגיי אייקונס.
מיטל: אני היום פה כדי להרים לקהילה.
ירדן: אוחתי, תרימי.
מיטל: 'אוחתי תרימי', בול! אז אני לא יודעת אם אני אצליח להגיע למצעד, אז אני מקווה שזה ייחשב כהרמה לפחות של ה... כאילו, ברמת המצעד.
...
ירדן: ברונר, תודה רבה, תודה לך על ההרמה.
(חדשות הבידור 6, 14.6.15, הוט בידור ישראלי)

להרים לו / לעצמו

שדרוג של "להרים אותו" (כמו "מבסוט עליך" ו"זורם על")
לפרגן לו/לעצמו; להחמיא; להלל; לפאר; לשבח; לטפח את האגו שלו; לטפוח על השכם; להבליט אותו; להחזיק ממנו; ללקק לו; להתחנף אליו; לשמח אותו; להלהיב אותו; לתת לו הרגשה טובה; לרומם את רוחו; להרים לו את מצב הרוח; להרים לו את המורל; לתמוך בו; לעודד אותו; לתרום לו; לחזק אותו.


"לא, אני רוצה להרים לך כי זה כל כך יפה" (טובהל'ה לבתה המעצבת, 6 אימהות, רשת)

מיטל: "אני היום פה כדי להרים לקהילה" (חדשות הבידור 6, 14.6.15, הוט בידור ישראלי)
"אני נותנת לעצמי פה מחמאה על הדרך", המראיין: "כן, הרמת לעצמך". "הרמתי לעצמי" (חדשות הבידור, הוט בידור ישראלי)
רוסלנה: "את באמת חיה בסרט שמפחדים ממך, את מאוד מרימה לעצמך". לירון: "את לא רוצה לקבל... אני מרשה לעצמי, אחרי מה שעברתי אני מרשה לעצמי להגיד את זה". רוסלנה: "אז תרימי לעצמך, לא אנחנו נרים לך" (הישרדות הונדורס 2015, 26, רשת)
"ואין ספק שאני כן עוזרת לו באיזשהו מקום לאזן אותו ולקחת דברים פרופורציות, ומרימה לו" (רוסלנה על טילטיל, הישרדות הונדורס 2015, 26, רשת)
"איזה שטות של קדם אירוויזיון, מי רואה את זה בכלל, בינינו? אם לא היינו מרימים להם בשבת אז מי היה רואה את זה בכלל?" (יורם זק בסרטון פרידה לרן תלם, הצינור 27.1.16, ערוץ 10)
"מבחינה ציבורית תמיד מדביקים משהו לאייל כדי לפרסם משהו, שיהיה יותר מעניין, או כדי להרים למישהו אחר" (רוסלנה, חדשות הבידור, אוג' 2015, הוט)
"צריך קצת להרים להודא" (מושיק, הישרדות הונדורס 2015, 19, רשת)

"הישרדות זה משהו שנורא הרים לקריירה שלי" (רון אלוף, חדשות הבידור, דצמ' 2015)

"וזה מרים לי ברמות וכיף לי להיות בהרגשה הזו" (רון אלוף, חדשות הבידור, דצמ' 2015)

"ועכשיו בואו נרים לעצמנו ולוונדר וומן שלנו" (חדשות הבידור, דצמ' 2015)

"אני רוצָה להרים אותו" (על בן, אקס פקטור 2, רשת)
___________
לכל הנושאים בבלוג