יום שישי, מאי 29, 2015

מילים יצירתיות


"כדי למקסם את כמות הלייקים האפשרית" (אריאנה מלמד, "האח הגדול וי-איי-פי", פרק 3, קשת)
"כולם חייבים להתפקס ולהבין שהם צריכים לתת את הכי טוב שלהם" (שירי מימון, אקס פקטור, רשת)
"לבצבץ?" (עובד בסרטון אוכל הרחוב של צבר)
אקס פקטור עונה 2 פרק 10, רשת TV
"וזה כאילו צריך להיות זכיר[הטיה של הפועל לזכור] (עברי לידר, אקס פקטור עונה 2 פרק 10, אתר רשת TV)
"זה בלתי נגיע [הטיה של הפועל לגעת]" (יונתן רושפלד, מאסטר שף 5, 8, קשת, מאקו)
"נפגשנו באילת, בירמנתי [הטיה של ברמן-ברוומן] שם" (ארבל קינן, האח הגדול 7, קשת, מאקו)

"אני יכול לברמן, אני צריך עבודה" (תרגום לסרט "מועדון לילה", 2001, שודר בהוט)

"תראה איזו מהממת היא. יאללה קרן, תמסללי [מלשון מסלול] לנו" (הראל סקעת, הכוכב הבא 3, קשת, מאקו)
"נו, בחייך, אני מטקבק? את מכירה את הפלאפון שלי?" (מלשון טוקבק. רמי לוי, ערוץ 2, ינו' 2016)
"זאת גם דרך לשגרר את ישראל בימים קשים כאלה, נכון?" (מלשון שגריר. מרב בטיטו, מתוך מה נסגר, ערוץ 10, ינו' 2016)
"קודם כול, נתינתית מאוד" (מלשון נתינה. אילון יוסף, נתיבי אילון, ערוץ 10, אפריל 2015)

"אתה מאוד נתינתי" (יוסף אילון, "נתיבי אילון" ערוץ 10)

"המבְּסוּטיוּת שלי היתה מאוד מותנית" (מלשון מבסוט. אבי אטינגר, "גולשי ספות 2", הוט 3)

-"את טובה? מלצרית טובה?" נופר סלמאן: "כן. נחשבת טיפָּניסטית". "מה נחשבת?" "אחת שעושה טיפים טובים" (הכוכב הבא 3, פרק 1, קשת)

"הוא מתממשק [מלשון ממשק] לתצוגה של מפות, קבלת שיחות, אס-אם-אסים ומוזיקה" (הצינור 17.9.2015)  

"זהו, המותשוּת הזו זה בדיוק מה שקרה לזה, והוא פשוט עזב" (מלשון מותשת. מגי מספרת לג'ייסון למה החבר שלה עזב, מחוברים 2, 2012, 26, הוט)

*******************
ניתוח / תיעוד מילים


"אתה מאוד נתינתי" (יוסף אילון, "נתיבי אילון" ערוץ 10)
"המבְּסוּטיוּת שלי היתה מאוד מותנית" (אבי אטינגר, "גולשי ספות 2", הוט 3)

-"את טובה? מלצרית טובה?" נופר סלמאן: "כן. נחשבת טיפָּניסטית". "מה נחשבת?" "אחת שעושה טיפים טובים" (הכוכב הבא 3, פרק 1, קשת)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.