יום ראשון, 24 במאי 2015

אשמח, יותר מאשמח, יותר ממוזמן


"האח הגדול וי-איי-פי", פרק 3, קשת
היא: בא לְך שאעלה אליך לקפה?
הוא: אני אשמח, את יותר ממוזמנת.
היא: אתה רוצה לשכב איתי?
הוא: אני יותר מאשמח.
היא: ואחר כך...
הוא: אחר כך את יותר ממוזמנת ללכת.

מילון עינת:
אני אשמח
  • זה יכול להיות נחמד
  • שיהיה
  • הו, כן, תודה רבה!
  • אני מתה שזה יקרה
  • אני מתה שזה יקרה, אבל אני לא רוצה להראות את זה
  • אני נראית לך שמחה?
  • שיהיה לך ברור שהתכוונתי ל"אני אשמח" בסגי נהור. תפרש את זה כאילו אמרתי לך "שתהיה בריא" כשאני מאחלת לך את ההפך מכך, או כאילו אמרתי לך "יקירי" כשאתה בדיוק ההפך מכך עבורי.
  • אני ממש לא אשמח, אבל אני מסכימה (וכי יש לי ברירה?)
  • אני לא חברה שלך, אני לא סובלת אותך, אבל אני כאן ואתה כאן ואני צריכה ממך משהו
  • אני מציעה לך לעשות את זה!
  • בא לי לצרוח ולקלל, אבל אני שומרת על איפוק
  • זה מה שאתה רוצה? אין בעיה, זה לא מזיז לי.
אני יותר מאשמח:
  • אני נורא רוצה שתדע שאני כל כך רוצה שזה יקרה ושכוונותיי טובות וטהורות
  • ככה? אין בעיה, עכשיו אני אראה לך מה זה.

"אני אשמח אם מישהו יביא סחוג" (אריאנה מלמד, "האח הגדול וי-איי-פי", פרק 3, קשת)
שיר אלמליח: "אני אשמח לדבר איתך אחרי זה" (בעימות בין שיר אלמליח לאריאנה מלמד, "האח הגדול וי-איי-פי", פרק 3, קשת)
"אני אשמח למשוב קצר" (פרסומת לכ.א.ל)
"אם בא לך לריב אני אשמח" ("האח הגדול וי-איי פי", תכנית 6, קשת)
"אני אשמח" (הבחורה נענית להזמנה להשתתף בתכנית של טריני וסוזנה, מהפך חרדי, נענע 10)
ההרשמה לעונה הבאה של "מאסטר שף", ערוץ 2, קשת: "אם יש לכם כישרון עצום, אנחנו יותר מנשמח לראות אתכם כאן, בעונה הבאה של מאסטר שף" (אתר מאקו)
"דודה שלך אמרה שזה יותר מבסדר (אם אתה תישאר אצלה קצת)" ("אהבה מעבר לפינה 2", פרק 196, הוט בידור ישראלי)
"אלה שאומרים 'אתה יותר ממוזמן"... איך אפשר להיות יותר ממוזמן?... בא אליו הביתה כזה... 'שלום, יותר מבאתי'" (Idan Naidech, טוויטר)
"אני אשמח כמובן לאהבה" (עפר שכטר, סמולטוק, הוט, ווינט)
"אני יותר מאשמח אם תצטרף אליי אליה" (אשתו של שי גולדן מבקשת שיצטרף למפגש, מחוברים, פרק 30, הוט)
"אם בא לך לחשוב ככה, אז אני אשמח" (נירו לוי מגיב למאזינה שאומרת לו "אתה עוד קוף עם תכנית רדיו", האח הגדול VIP2, קשת)
"שיר, אם יש לך משהו להגיד לי, אני אשמח" (סטלה עמר לשיר אלמליח, לאחר שסטלה העליבה אותה, האח הגדול VIP2, קשת)
"אני אשמח אם לא תפריע לי לעשות את עבודתי נאמנה" (אורן חזן לכתב שביקש את תגובתו למה שפורסם בחדשות ערוץ 10 בנוגע לטענות על הטרדות מיניות מצידו, המהדורה המרכזית, ערוץ 10, 16.6.15)
דנה ויס: "הסתכלת על הפוטג' מאז, על הווידיאו מאז?". קארין אלהרר: "לא". ויס: "את רוצה לראות את זה רגע איתי?". אלהרר: "אשמח" (ריאיון עם אלהרר בעקבות העימות עם אורן חזן שטען להצבעה כפולה, ובו בין היתר היא נראית אומרת לו: "חתיכת זבל", "אתה אפס", "תמות")

"לא בא לכם לשלם? יותר מאשמח, מעבר לפוסט המדובר ולכל מה שהוא יביא איתו, לקחת את שניכם לבית משפט, תהיו ההצגה הכי טובה בעיר" (אלקי אלון, בכיר לשעבר ברמי לוי תקשורת, בהודעת הווטסאפ ששלח לרמי לוי לפני שפרסם את הפוסט ובו טענות קשות על פעילות לכאורה בניגוד לחוק ולמינהל התקין של חברת רמי לוי. עדי דברת-מזריץ, אמיתי זיו, דה מרקר, 13.1.16)
_______________
לפוסט "מוכרחים להיות יותר משמח", הארץ, 3.2.2013