יום ראשון, מרץ 25, 2012

זה מרגיש

"היא הכי אישה שפגשתי, היא בגיל שלי. היא קראה לי 'תאום נפשי'. ככה היא קראה לי, 'התאום הנפשי שלי'. אי אפשר עכשיו. יותר מדי אנשים יפים ואהובים ייפגעו בתוך סופה שלא מגיעה להם. אבל זה פשוט מרגיש כל כך נכון. זה הרגיש כל כך נכון". (רן שריג, מחוברים 1, 36, הוט, 2010)
"איך זה מרגיש?" התפרסם בתפוז ב-25.3.2012; "זה מרגיש לי שקרי" התפרסם בהארץ ב-2.12.2012

"איך זה מרגיש", שואלת כנסיית השכל, "להיות תמיד בצד, אף פעם לא באמצע, אף פעם לא קרוב מספיק, לא לקחת חלק. איך זה מרגיש?"

עשיתי חיפוש בגוגל כדי להשיב על השאלה הזאת, וזה מה שיצא:

זה מרגיש לי שקרי
זה מרגיש לי לא נכון
זה מרגיש לי מקרי
זה מרגיש לי חוסר ביטחון

זה מרגיש לי מוזר, לא בסדר

זה מרגיש לי כמו תופעת העדר

 

זה מרגיש לי כמו זיכרון

זה מרגיש לי כמו מסמר בארון 

זה מרגיש לי אילוץ
זה מרגיש לי חומצי
זה מרגיש לי ביוץ

זה מרגיש לי לא טבעי, חריג, כה זר
זה מרגיש לי כמו מישהו שהלך ולא חזר

זה מרגיש לי שינוי, זה מרגיש לי עינוי
זה מרגיש לי פינוי בינוי

זה מרגיש לי כמו לנבור כל הזמן מתחת למכסה המנוע
זה מרגיש לי כמו נכה על אופנוע

זה מרגיש לי כמו המשתה של אפלטון
זה מרגיש לי כמו אהבה שעלתה על שרטון

זה מרגיש לי סגור
זה מרגיש לי כמו ילד לא חגור

זה מרגיש לי כאילו אני כל הזמן מאחורי מצלמה
זה מרגיש לי כמו מלאכה שלא הושלמה

זה מרגיש לי מסוכן
אבל אל תדאג, זה בטוח ומוגן

זה מרגיש כמו לשבת לירח על הגב
זה מרגיש כמו שיר נשגב

זה מרגיש לי כמו סלנג של כנסייה
משהו לא הגיוני, שלא עושה שכל

זה מריח לא טוב, זה לא מרגיש נעים,
לפעמים זה מרגיש לא מכבד
ואם אמשיך ככה, אני כנראה אתאבד.



"איך זה מרגיש, תום?" (השופטים במאסטר שף לתום, מאסטר שף, קשת 2013)


"אני אוהבת שהוא קצת שוחה. זה מרגיש לי כמו קונפי כזה" (מיכל אנסקי, מאסטר שף, מאקו, )

"משום מה זה הרגיש לי הכי טבעי" (ליטל, דייט בחשכה, רשת, 2012)

"הרגיש לי נעים כזה, נוח איתו" (פאולינה, דייט בחשכה, רשת, 2012)


"זה מרגיש שאני ברירת מחדל" (דייט בחשכה, רשת, 2012)


"אני אוהב להשקיע כשזה מרגיש לי טוב" (דייט בחשכה, רשת, 2012)

"אני יושב מולך ואני מרגיש לך מלא חשיבות עצמית?" (יובל אברמוביץ, חדשות שישי, 24.4.15, נענע 10)
"אני יושב מולך ואני מרגיש לך מלא חשיבות עצמית?" (יובל אברמוביץ, חדשות ערוץ 10, 24.4.15)
"לפעמים כאילו זה מרגיש (שכאילו את לא מכבדת)" (שיר אלמליח, "האח הגדול וי-איי-פי", פרק 3, קשת)
"לפעמים כאילו זה מרגיש שכאילו את לא מכבדת" (שיר אלמליח לסטלה עמר, האח הגדול VIP2 3, קשת, 2015)
"כשיצאתי אמרתי לתמי: "אני מרגיש ממש לא טוב עם מה שקרה. תמי, זה מרגיש כמו פיגוע, יש פה פיגוע, את צריכה להסביר, זה רע" (יצחק הרצוג על העימות עם נתניהו בתכנית של רינה מצליח בערוץ 2 72 שעות לפני יום הבחירות 2015. מתוך סרטה של ענת גורן, SabaTzvika 10)
"אי אפשר עכשיו. יותר מדי אנשים יפים ואהובים ייפגעו בתוך סופה שלא מגיעה להם. אבל זה פשוט מרגיש כל כך נכון. זה הרגיש כל כך נכון" (רן שריג, מחוברים 1, 36, הוט, 2010)
"אם זה מרגיש לכם קצת קרדשיאן כזה, אז אתם מרגישים נכון" (על הסדרה "אחותי ג'קי", חדשות הבידור, הוט בידור ישראלי, 27.1.16)
"באמת זה מרגיש כאילו אני פר תועה" (אקס פקטור 2, 2015, רשת)
"זה יותר כיף, יותר נכון מרגיש לי" (מפונקים, 2012, רשת)
"השיער מרגיש רך ומשי" (מילון היופי 75, ערוץ 10, 2015)

"אז גם אם הוא ילך, אז זה מרגיש מוקדם מדי" (שי חי על עמרי, האח הגדול 7, 2016, מאקו)
"איך זה מרגיש, תגידי, לעמוד להדחה?" (האח הגדול לקסניה, האח הגדול 7, 2016, מאקו)


*******************

1. motior:3 בדצמבר, 2012, בשעה 09:03
זה מרגיש לי כמו תרגום מילולי מאנגלית.
אתמול ראיתי בבלוג שאני מנוי עליו את המשפט: "לאנשים האלה אין זמן על הידיים יותר מלי או לך"


2. השוטר שקורא: 4 בדצמבר, 2012, בשעה 13:57
תרגום מילולי indeed. מישהו שר את זה קודם.
http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/Baby-You're-A-Rich-Man-lyrics-The-Beatles/454747D59EBBED4048256BC200142468


3. עודד: 6 בדצמבר, 2012, בשעה 23:53
אני מרגיש את הדם עולה לי לראש כשאני שומע על מעיל שמרגיש.

4. דורון: 24 בינואר, 2013, בשעה 07:48
נפלא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.